MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03463aam a22003374i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
991059731459006706 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
ES-BaIT |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20220117095324.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
211019s2021 xxka|||| |||||0|| 0 eng|c |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781789383553 |
Información calificativa |
(cartoné) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
ES-ViU |
Lengua de catalogación |
cat |
Normas de descripción |
rda |
Centro/agencia transcriptor |
ES-ViU |
080 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número de la Clasificación Decimal Universal |
37:7 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Beyond Text : |
Resto del título |
Learning through Arts-Based Research / |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by Jeff Adams and Allan Owens |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Bristol : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Intellect , |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2021 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x, 269 pàgines : |
Otras características físicas |
il·lustracions ; |
Dimensiones |
25 cm |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Término de tipo de contenido |
text |
Código de tipo de contenido |
txt |
Fuente |
rdacontent |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Nombre/término del tipo de medio |
sense mediació |
Código del tipo de medio |
n |
Fuente |
rdamedia |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Nombre/término del tipo de soporte |
volum |
Código del tipo de soporte |
nc |
Fuente |
rdacarrier |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Bibliografia. Índex |
505 8# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Nota de contenido con formato |
Foreword: The culture of seriousness and anxiety by Arja LehtoBeyond text: IntroductionPart I. Experimenting with arts-based research practices in academiaChapter 1. Insights and outlooks: Experiences from a PhD course in arts-based research methods by Ulrika von Schantz and Eva OEsterlindChapter 2. Dilemmas of alienation in arts-based education research methods by Jeff Adams and Emma Arya-ManeshChapter 3. Accelerating movement across the intentional arc: developing the strategic sensographer by Mary Ann Kernan, Clive Holtham and Sara JonesPart II. Arts explored through arts-based practicesChapter 4. Travelling to the top of the mountain: Research investigation through found poetry as means of data analysis, presentation and dissemination by Fadel AlsawayfaChapter 5. From eco-anxiety to hope through drama by Anna Lehtonen and Panu PihkalaChapter 6. Leaving everything behind: The use of video illustration to critically reflect upon the experiences of Palestinian academics living in the UK by Muayyad ElwaheidiChapter 7. How music accessibility can be used in art-based research experiences by Lluis Sole Salas and Simon PoolePart III. Arts-based research adopted in professional fieldsChapter 8. Organising reflection in health-care services: The contribution of research-based theatre by Anne Passila, Helina Melkas, Satu Parjanen, Allan OwensChapter 9. The zine method as a form of qualitative analysis by Monica Biagioli, Anne Passila and Allan OwensChapter 10. Convoking radical imagination: The use of arts-based methods for inquiry in organizational contexts by Suvi-Jonna Martikainen, Anne Passila and Allan OwensPart IV: Social action through arts-based practicesChapter 11. The Secret of Dayta: learning and evaluating through process drama by Elisabet Aznar, Elisa Ballardin, David MartinezChapter 12. Beautiful Resistance: A response to a complicated political context by Abdelfattah Abusrour and Hala Al-YamaniChapter 13. Overflowing the university: Embodied learning, caring relationships by Judit Vidiella, Assumpta Bassas, Eva Marichalar-Freixa and Marta Ricart |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
Focuses on learning through arts-based research as a practice of social justice through which we can reimagine, interrupt, insist and resist as we engage collectively to better understand and rethink social, organisational and societal issues. The result of a multi-year and international research project. |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Art |
Subdivisión general |
Ensenyament |
9 (RLIN) |
56201 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Arts |
Subdivisión general |
Investigació |
9 (RLIN) |
134103 |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Art i societat |
Fuente del encabezamiento o término |
lemac |
9 (RLIN) |
56229 |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Justícia social |
Fuente del encabezamiento o término |
lemac |
9 (RLIN) |
157109 |
700 1# - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Adams, Jeff, |
Fechas asociadas al nombre |
1956- |
Término indicativo de función/relación |
editor literari |
9 (RLIN) |
157110 |
700 ## - ENTRADA AGREGADA--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Owens, Allan |
Término indicativo de función/relación |
editor literari |
9 (RLIN) |
148708 |
908 ## - COLOCAR PARÁMETRO DE COMANDO (RLIN) |
Colocar parámetro de comando |
UVic-UCC |
-- |
CDMAE |
940 ## - EQUIVALENCIA O REFERENCIA-CRUZADA--TÍTULO UNIFORME [OBSOLETO] [solamente CAN/MARC] |
Título uniforme |
<a href="CVA2">CVA2</a> |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA AGREGADA (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Clasificación decimal universal |
Tipo de ítem Koha |
Llibre |