La Dimensió educativa del teatre [Recurs electrònic] / Esther Belvis Pons ; director: Xavier Úcar

By: Material type: TextTextPublication details: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008Subject(s): Genre/Form: Online resources: Dissertation note: Treball de recerca - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Filosofia i Lletres, Departament de Filologia Catalana, 2008 Abstract: Aquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa
No physical items for this record

Dades electròniques textuals, consultable des del RECERCAT

Títol obtingut de la portada digitalitzada

Titulació: Doctorat en Arts Escèniques

Treball de recerca - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Filosofia i Lletres, Departament de Filologia Catalana, 2008

Aquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha