000 | 02185nam a2200421 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | vtls002908164 | ||
003 | ES-BaIT | ||
005 | 20211011082613.0 | ||
008 | 180725s2011 spc|||| |||| 0|0 0 cat| | ||
010 | _a2908164 | ||
017 |
_aDL B. 7020-2011 _bBiblioteca de Catalunya |
||
020 | _a9788497889711 (Rúst.) | ||
035 | _ab49086285 | ||
039 | 9 |
_a201807250840 _balvarezrb _y201807250840 _zalvarezrb |
|
040 |
_aES-BaBC _bcat _cES-BaBC |
||
080 | _a371.013 | ||
245 | 0 | 0 |
_aDiagnòstic en educació / _cLlorenç Andreu Barrachina (coord.) ; Jesús Alonso Tapia ... [et al.] |
260 |
_aBarcelona : _bUOC, _c2011 |
||
300 |
_a379 p. : _bil. ; _c24 cm |
||
490 | 1 |
_aCiències de l'educació ; _v174 |
|
500 | _aReimpressions: 2013 | ||
504 | _aBibliografia p. 359-379 | ||
505 | 8 | _aInclou glossari | |
505 | 8 | _aDiagnòstic en educació: conceptes bàsics / José Juan Sidro Tirado -- Tècniques de recollida d'informació / Llorenç Andreu Barrachina, Mònica Sanz Torrent -- Avaluació i diagnòstic del desenvolupament cognitiu / Anna Ristol Orriols -- Avaluació i diagnòstic del desenvolupament personal i social / Irene Puig i Pi -- Avaluació i diagnòstic dels aspectes curriculars / Cristobal Saborit Mallol, Juan Pedro Julián Marzá -- Avaluació del context de l'activitat escolar de l'alumne / Jesús Alonso Tapia -- L'informe sociopsicopedagògic / Ramon Duch i Almo | |
650 | 7 |
_aEducació _xAvaluació _2lemac _9116676 |
|
650 | 0 | 4 |
_aOrientació escolar _2lemac _957476 |
650 | 7 |
_aRendiment escolar _xAvaluació _2lemac _9145584 |
|
700 | 1 |
_aAndreu Barrachina, Llorenç, _edir. _9145585 |
|
700 | 1 |
_aAlonso Tapia, Jesús _9145586 |
|
830 | 0 |
_aManuals (Universitat Oberta de Catalunya). _pCiències de l'educació _9145587 |
|
830 | 0 |
_aManuals (Universitat Oberta de Catalunya) ; _v174 _9103673 |
|
907 |
_a.b49086285 _b09-07-18 _c21-06-11 _d21-06-11 _em _fa _g- _hcat _ispc _j0 _k1 |
||
917 | _aIT | ||
940 | _aBC | ||
949 |
_AVIRTUAITEM _D10040 _G10040 _X1 _61900078471 _a371 DIA |
||
998 | _aVIRTUA | ||
998 | _aVTLSSORT0080*0170*0200*0350*0400*0800*2450*2600*3000*4900*5040*5050*5051*5000*6500*6501*6502*7000*7001*8300*8301*9070*9170*9400*9992 | ||
999 |
_c127084 _d127084 |